‎368e dagen i fångenskap..

Idag har mina kidnappare lämnat över mig till en av deras kumpaner, jag har inte ännu räknat ut  vad hans syfte i kidnappningen är. Jag överhörde kidnapparna prata innan om att han skall ta hand om mig ibland. Vad "ta hand om" betyder är jag inte riktigt säker på. Jag känner mig något orolig :/

Jag har dock haft mina ögon på honom hela morgonen och känner på mig att han KAN vara min väg till frihet. Han verkar mer och mer vara på min sida, man behöver bara se lite gullig ut så är han snäll mot en. Det är annat än den kvinnliga kidnapparen, det spelar ingen roll huuur gullig man låtsas vara, man får ändå ett NEJ när man vill ha något. Subba! :@

Jag har hört talas om något som heter Stockholms-syndromet. Den här "omhändertagaren" är ju från något som kallas Stockholm så det kanske är det det betyder, att man får någon från Stockholm på sin sida..? Jag får googla vidare om jag kommer åt datorn igen.

Nu kommer han tillbaka från den där platsen där människorna tycker så mkt om att vara på, han var där länge, måste ha haft ont i magen. Ooops, gotta go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0